Komunikācija un emocionālā inteliģence klientu aprūpē
Nereti nākas nokļūt problēmsituācijas un konfliktos, kuri radušies nepareizas komunikācijas rezultātā. Kā ne tikai risināt konfliktus, bet tos arī nepieļaut? Lai nodrošinātu pacientu apmierinātību un pienācīgu aprūpi, veselības aprūpes speciālistu kompetencē arīdzan ir spēja veidot patīkamu un pozitīvu saskarsmi, kas uzskatāms par vienu no produktīva pakalpojuma sniegšanas priekšnosacījumiem. Semināra ietvaros izglītojamiem būs iespēja uzzināt, kā produktīvi veidot komunikāciju un izzināt pacienta vajadzības.
Semināra ilgums: 8 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Kursa programma:
- Komunikācijas procesa 6 elementi;
- Informācijas devēja prasmes;
- Klausītāja, informācijas saņēmēja prasmes;
- Atgriezeniskā saite;
- Emocijas;
- Emociju apzināšanās;
- Pašmotivācija;
- Empātija;
Praktiskās nodarbības.
Kursa mērķis:
Sniegt izglītojamiem zināšanas par pozitīvas saskarsmes veidošanu, ieteikumus problēmsituāciju risināšanai, nostiprināt un veicināt emocionālo inteliģenci klientu aprūpē.
Detalizētāku informāciju par apmācību izmaksām, laiku, pedagogiem un citām niansēm uzzināsi konkrētā filiālē.
Šobrīd kursu iespējams apgūt šādās Latvijas pilsētās:
Jūsu ieguvumi:
Izpratne par cilvēku psihes īpatnībām;Saprast komunikācijas veidošanos;Pilnveidot pozitīvas saskarsmes spējas;Spēja diplomātiski risināt konfliktsituācijas;Pārzināt stresa pārvarēšanas risinājumus;Veicināt savu motivāciju.