Komunikācija sociālajos tīklos
Informācijas laikmetā komunikācijai ir būtiska un neaizstājama loma ļoti daudzu uzņēmumu produktu un pakalpojumu virzīšanai tirgū. Uzzini, kā veidot pozitīvu komunikāciju, plāno savu sociālo tīklu saturu atbilstoši patērētāju un tirgus tendencēm, veido uzņēmuma tēlu pēc saviem ieskatiem, nevis veiksmīgas vai neveiksmīgas sagadīšanās.
Semināra ilgums: 8 stundas
Iegūstamais dokuments: Apliecība
Kursa programma:
- Sociālo tīklu vērtības izpratne un to izmantošana biznesā;
- Mārketinga plāna attīstība sociālo tīklu vidē;
- Facebook mājas lapas izveides un efektīvas vadības principi;
- Tīklu veidošana LinkedIn;
- Darbības iespēju paplašināšana izmantojot Google+;
- Auditorijas iegūšana YouTube.
Kursa mērķis:
Izglītības procesa rezultātā nodrošināt izglītojamiem zināšanas veiksmīgas un pozitīvas virtuālas komunikācijas veidošanā atbilstoši patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm, tādējādi veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu.
Detalizētāku informāciju par apmācību izmaksām, laiku, pedagogiem un citām niansēm uzzināsi konkrētā filiālē.
Šobrīd kursu iespējams apgūt šādās Latvijas pilsētās:
Jūsu ieguvumi:
- Noteikt savu mērķauditoriju un izvēlēties tai piemērotu komunikācijas manieri un sociālo tīklu;
- Pārzināt un efektīvi pielietot dažādas sociālo tīklu klientu piesaistes metodikas;
- Plānot, organizēt un īstenot komunikāciju kā attiecības;
- Vecināt mārketinga rādījumus.