Komunikācija sociālajos tīklos


Informācijas laikmetā komunikācijai ir būtiska un neaizstājama loma ļoti daudzu uzņēmumu produktu un pakalpojumu virzīšanai tirgū. Uzzini, kā veidot pozitīvu komunikāciju, plāno savu sociālo tīklu saturu atbilstoši patērētāju un tirgus tendencēm, veido uzņēmuma tēlu pēc saviem ieskatiem, nevis veiksmīgas vai neveiksmīgas sagadīšanās.

Semināra ilgums: 8 stundas

Iegūstamais dokuments: Apliecība


Kursa programma:


Kursa mērķis:

Izglītības procesa rezultātā nodrošināt izglītojamiem zināšanas veiksmīgas un pozitīvas virtuālas komunikācijas veidošanā atbilstoši patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm, tādējādi veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu.

Detalizētāku informāciju par apmācību izmaksām, laiku, pedagogiem un citām niansēm uzzināsi konkrētā filiālē.

Šobrīd kursu iespējams apgūt šādās Latvijas pilsētās:


Jūsu ieguvumi: