Digitālā mārketinga stratēģija uzņēmējdarbībā

[5008] Digitālā mārketinga stratēģija uzņēmējdarbībā
Tiešsaiste
Klātiene

Ja Tu vēlaties izprast mārketinga stratēģiju un paņēmienus kā radīt potenciālos klientus un pārdošanas apjomus no sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, palielināt pārdošanas apjomus un galu galā attīstīt savu biznesu vai kļūt par digitālā mārketinga speciālistu, tad šīs programmas apgūšana varētu būt viens no labākajiem karjeras un biznesa lēmumiem, kuru Tu būsi pieņēmis! Studē marketinga pamatus, tīmekļa lapu un digitālo lietojumprogrammu atšķirības un iespējas, galvenās digitālā mārketinga attīstības tehnoloģijas un instrumentus. Iepazīsti klienta dzīves ceļa un klienta tēla izveidi, tā analīzi. Izpēti un izzini patērētāju tirgu. Uzzini kā ievirzīt sekmīgu zīmola digitalizāciju. Apgūsti kā palielināt pārdošanas apjomus izveidojot mārketinga kampaņas e-pastā. Kļūsti par sociālo mediju mārketinga meistaru, iegūsti vairāk klientus veicot veiksmīgas reklāmas kampaņas dažādās sociālo mediju platformās. Tu apgūsi efektīva satura mārketinga pamatus. Palielini savu reklāmguvumu līmeni, iemācoties izveidot savu piezemēšanās lapu. 

Kursa mērķis:

Izglītības procesa rezultātā sekmēt izglītojamā spējas veikt digitālā mārketinga un reklāmas projektu plānošanas, realizācijas un uzraudzības darbības atbilstoši klientu vajadzībām un uzņēmuma mērķiem, atbilstoši normatīvajiem aktiem un ētikas principiem, sasniedzot vai piedāvājot visefektīvākos digitālā mārketinga un reklāmas risinājumus konkrētā tirgus, konkurences vai ekonomiskā situācijā.

Jūsu ieguvumi:
  • Pārzināt, plānot, vadīt un kontrolēt digitālā mārketinga darījumus. 

  • Konceptuāli pārzināt digitālā mārketinga tirgu un nozares tendences, digitālā mārketinga aģentūru reitingus un statistikas datus, digitālā mārketinga izplatīšanas kanālus, konceptuāli orientēties digitālā mārketinga nozares cenās. 

  • Pārzināt un lietot digitālā mārketinga satura izstrādes principus, interpretēt produkta reklāmas likumsakarības un zināt mārketinga pētījumu tehnoloģijas.

  • Apgūt zināšanas par dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā un uzņēmuma tēla uzlabošanā.

  • Izprast klienta vēlmes un sasniedzamos mērķus, prognozēt sasniedzamo rezultātu un aprobēt ar tehniskām un finansiālajām iespējām, izprast un izmantot pārliecināšanas un argumentācijas metodes, prast risināt problēmsituācijas, uzturēt attiecības ar sadarbības partneriem un klientiem.

  • Lietot specifiskās informācijas tehnoloģijas digitālā mārketinga pakalpojumu sagatavošanā un sniegšanā.

  • Izvērtēt digitālā mārketinga priekšrocības un trūkumus.

  • Apzināt riskus un drošības noteikumus digitālajā vidē

  • Izprast integrēto mārketinga komunikāciju un plānošanu.

  • Spēt izveidot digitālā mārketinga stratēģiju uzņēmumam.

  • Spēt pielietot integrētā mārketinga instrumentus. 

  • Prognozēt riskus un ievērot drošību digitālajā vidē.

  • Analizēt sociālo mediju mārketinga efektivitātes rādītājus.

  • Radīt potenciālos klientus un pārdošanas apjomus no sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem.

  • Datu pielietošana un izpēte CRM - inovatīva klientu attiecību pārvaldības sistēmā.

Kursa programma:
  • Digitālā mārketinga pamati un digitālā mārketinga attīstība; 

  • Precīza tirgus izpēte, stratēģijas izveide, stratēģijas rīku efektīva izmatošana digitālajā vidē;

  • Zīmolvedības attīstīšana digitālajā vidē, sekmīga zīmola digitalizācija;

  • Praktiska projekta izstrāde un vadība; 

  • E- komercijas mājas lapas izveide/pilnveide, optimizācija un atbalsta rīki; 

  • Sociālā pārdošana: kā radīt potenciālos klientus un pārdošanas apjomus no sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, sociālo rīku lietošana;

  • Digitālo reklāmas kampaņu organizēšana un rezultātu analīze; 

  • Satura mārketings. 

Galerija:

Kursa detaļas:

Kursa ilgums: 80 stundas
Iegūstamais dokuments: Sertifikāts

MĀCIES PIE LABĀKAJIEM!

Runājiet ar kursa konsultantu jau šodien