Prasmes un zināšanas, ko izmantot savā ikdienas darbā, ja esi personāla vadītājs, neliela uzņēmuma vadītājs vai iesaistīts personāla pārvaldības procesos uzņēmumā. Kurss, kas palīdzēs automatizēt iekšējos uzņēmuma procesus, strādājot klātienē un attīstīs digitālās prasmes, lai spētu līdzvērtīgi pildīt personālvadības speciālista pienākumus arī attālināti. Kursa laikā Tu apgūsi ne tikai personāla pārvaldībai un ikdienas darbam nepieciešamās digitālās prasmes, bet arī iemaņas komandas attīstības veicināšanā un apgūsi tehnoloģiskos risinājumus iekšējās komunikācijas procesu nodrošināšanā.
Kursa mērķis:
Mācību procesa rezultātā iegūt praktiskās iemaņas un zināšanas par personāla vadības procesu digitalizācijas iespējām un rīkiem, veicināt personālvadības dažādo funkciju efektivitāti un sekmēt personāla attīstību izmantojot digitālo tehnoloģiju integrāciju darba un komunikācijas procesos.
Jūsu ieguvumi:
izmantot tehnoloģiju pārmaiņas un risinājumus ar dažādu digitālo rīku palīdzību;
efektīvāk izmantot laiku, automatizējot procesus;
deleģēt darba uzdevumus un saņemt informāciju attālināti;
ar tehnoloģiju palīdzu apkopot un analizēt datus, kā arī salīdzināt tos un izdarīt secinājumus;
sekmēt personāla attīstību izmantojot digitālo tehnoloģiju integrāciju darba un komunikācijas procesos.
Kursa programma:
Personāla vadība
Personāla lietvedība
Darba attiecības
Personāla atlase un novērtēšana
Personāla attīstība
Noslēguma pārbaudījums