Uz klientu vērsta attīstība!
21.08.2014
Jēdziens kvalitātes pārvaldības sistēma Latvijas uzņēmumiem nav jauns, jo pirmā šāda veida sistēma Latvijā tika sertificēta jau vairāk nekā pirms 10 gadiem. Šajā salīdzinoši īsajā laikā daudzi uzņēmumi ir vairākkārtīgi resertificējuši savas kvalitātes pārvaldības sistēmas, tādejādi uzsverot to lietderību.Arī mēs – mācību centrs „BUTS” varam uzskatīt sevi kā vienu no kvalitātes pārvaldības sistēmas Latvijā ieviešanas aizsācējiem, jo jau 2002. gadā saņēmām sākotnējo atzinumu. Un turpinot analizēt un sasniegt augstāko procesa produktivitāti un efektivitāti, augusta mēneša sākumā atkārtoti resertificējām savu kvalitātes pārvaldības sistēmu, saņemot atzinīgus vārdus no auditoriem un sertifikātu par sistēmas atbilstību ISO 9001:2008 standartam.
Nepietiek vien ar apņemšanos un skaistu „iepakojumu”!
Ir saprotami, ka uzņēmuma pakalpojuma kvalitātes rādītājus nosaka tā iekšējie procesi. Tikai veiksmīga iekšējo procesu vadība un īstenošana, norādīs uz uzņēmuma vēlmi apmierināt klientu vajadzības. Un mums tas ir svarīgi - sniegt klientiem teicamu apkalpošanu un risinājumus it visā. Kvalitātes pārvaldības sistēma ir instruments, kas palīdz mūsu pakalpojumam attīstīties un kļūt daudz interesantākam un pievilcīgākam no klientu skatu punkta.
Mēs lepojamies ar sasniegto, bet apzinamies, ka turpinot pilnveidot sniegtos pakalpojumus, mēs būsim vēl interesantāki, pieejamāki klientiem un sadarbības partneriem.
Sekojiet mūsu attīstībai, jo mēs pilnveidojamies priekš Jums – mūsu klienti!