Kā efektīvi izmantot digitālā mārketinga iespējas?
27.04.2021
Ekspertu [LAIV]ā šoreiz uzaicinājām Digitālā (un ne tikai) mārketinga speciālistu, Mācību centrs “BUTS” pasniedzēju Gustavu Kreicbergu, kurš šo ceturtdien 29.aprīlī plkst.15:00 Facebook tiešsaistē atbildēs uz jautājumiem par aktuālām mārketinga tendencēm, atklās noslēpumus kā palielināt e-komercijas peļņu, kuri mārketinga kanāli veiksmīgāk strādā Latvijā un ieskicēs nozares nākotnes dinamiskās tendences!Mārketinga profesijas pirmsākumi meklējami no 1750, gados, kas norāda, ka joma ir salīdzinoši jauna, taču tā neapšaubāmi attīstās straujāk par pārējām nozarēm. Tikai iedomājaties - 1900. gadā pasaule uzzināja, ko nozīmē mārketinga 4P un jau šodien, pēc nedaudz vairāk kā 30 gadiem mārketinga speciālista rīcībā ir instrumenti, lai uzrunātu ne tikai plašu sabiedrības daļu, bet spētu detalizēti izplānot un nodot mērķētu vēstījumu konkrētai auditorijai, balstoties uz cilvēku interesēm, izglītību, ieradumiem u.c. Rezultātā reklāma un zīmolu komunikācija pamazām atbrīvojas no uzbāzīgā skaļuma un apnicības, kas izteikti dominēja līdz 2000.gadam. Šobrīd atbildīgi veidota zīmola stratēģija un sagatavotā informācija, ko auditorijai vēlas raidīt attiecīgais zīmols tiek veidota ar mums noderīgu un atbilstošu saturu, rezultātā padarot ērtākus un ātrākus nepieciešamo preču, pakalpojumu un informācijas meklējumus. Mārketinga speciālists šodien kļūst par palīgu ikvienam ikdienas izvēlēs un tas ir lieliski!