Aktualitātes
Ārstē pareizi, ārstē ar attieksmi!
28.08.2013
Nevienam nav noslēpums, ka veiksmīga komunikācija diktē produktīvu darbu, tas jo īpaši attiecas uz veselības aprūpē strādājošiem. Kā uztvert savu pacientu un kā likt viņam uztvert veselības aprūpētājus? Kā veiksmīgi kominicējot panākt klientūras pieplūdumu? Kādas attiecības veidot, lai optimāli ātri nonāktu pie veselības traucējumu cēloņa un tā iespējamām novēršanas metodēm? Ko darīt, ja pacients ir noslēdzies?Ir ārkārtīgi daudz dažādu aspektu, kas ietekmē ārstēšanas gaitu un vitāli būtisks ir ne tikai izrakstīto zāļu sastāvs, bet arī pozitīva un uz mērķi vērsta komunikācija. Protams, veselības aprūpes specifika prasa, lai komunikācija būtu orientēta uz pacientu un viņš no informācijas saņēmēja kļūtu par informācijas devēju.
Veiksmīga komunikācija nozīmē izbēgt no konfliktsituācijām, kas savukārt izskauž problēmu varbūtību starp pacientu un veselības aprūpes speciālistu.
Mācību centra „BUTS” seminārs „Komunikācija un saskarsmes etiķete veselības aprūpes speciālistiem” piedāvā apgūt komunikatīvas iemaņas, kuras veicinās pozitīvu attiecību veidošanos gan ar kolēģiem, gan pacientiem. Semināra ietvaros Iveta Gintere (apmācību trenere ar vairāk kā 10 gadu praktisko darba pieredzi medicīnā – farmācijā (Hoffmann-La Roche Ltd. un Bayer GmbH, Latvijas Farmaceitu biedrība, Medicīnas centrs „Možums”, SIA „Aptieku serviss”, u.c.) iepazīstinās ar iemesliem, kuru dēļ visbiežāk rodas savstarpējas nesaskaņas, kā arī sniegs uz teorijām un praksi balstītus piemērus, kā tās novērst vai risināt. Semināra dalībnieki iemācīsies atpazīst sarunas partnera informācijas uztveres sistēmu, novērst nepietiekošas empātijas un emocionālās inteliģences izpausmes, tādējādi veicinās gan savu, gan ārstniecības iestādes labu reputāciju un klientūras pieplūdumu, sniedzot ieskatu informācijas uztveres sistēmās.
Ja vēlies atvieglot savu darba ikdienu un veicināt profesionālo darbību – NENOKAVĒ!